Ilić: Zorana Mihajlović je više učinila za Prištinu nego Haradinaj, Tači, Klinton i UČK zajedno

1

Ilić: Zorana Mihajlović je više učinila za Prištinu nego Haradinaj, Tači, Klinton i UČK zajedno

Intervju sa predsednikom Nove Srbije Velimirom Ilićem (4.)

“Sklonjen sam sa mesta ministra jer sam se suprotstavio nezakonitom načinu projektovanja ključnih investicija u Srbiji”

U  nastavku intervjua za Novinar.rs, predsednik Nove Srbije Velimir Ilić objašnjava ulogu Zorane Mihajlović u Vladi Srbije. 

“Najpre da Vam kažem da sam ja dogovore o saradnji sa Srpskom naprednom strankom pravio sa Tomislavom Nikolićem, da sam sa njim razgovarao o tome kako podići Srbiju i da sam njega podržao na izborima a ne Aleksandra Vučića. U Vladu Srbije sam ušao na insistiranje Tomislava Nikolića da bih štitio srpske nacionalne interese, jer je već on tad naslućivao ko je Aleksandar Vučić i šta mu priprema”, kaže Velimir Ilić za Novinar.rs.

Foto: Nova Srbija

“Srbija je imala svoj Prostorni plan koji se uvek usvajao za narednih 10, 20 ili više godina. Srbija je imala i Strategiju razvoja saobraćaja. Prostorni plan je usvojila Narodna skupština Republike Srbije i Skupština  jedino i može da ga promeni. Pre usvajanja uvek se vodila javna rasprava koja je išla od mesnih zajednica, preko gradova, do državnog nivoa.  Uvek se slušalo mišljenje stručnjaka iz svih oblasti i uvažavale opravdana primedbe i njih i građana koji su učestvovali u raspravi. Posle javne rasprave predlog bi išao na Vladu, a iz Vlade u Skupštinu gde bi taj Prostorni plan poslanici usvajali.

Srbija je kroz taj prostorni plan definisala svoju poziciju u Evropi i u svetu što se tiče rečnog, železničkog, drumskog i avio saobraćaja. Tako je Srbija imala i svoju Strategiju razvoja saobraćaja.

Međutim, dolaskom Aleksandra Vučića a posebno Zorane Mihajlović sve je to pogaženo!

Oni odjednom počinju da rade svoje projekte, lične projekte bez ikakve dokumentacije.

Ja sam bio primoravan da prihvatim plan koji su doneli Amerikanci i kojim bi centar saobraćaja na Balkanu postala Priština. Dakle kompletan saobraćaj na Balkanu bi išao preko Prištine.

Nisam hteo da učestvujem u takvom, po Srbiju razarajućem projektu, zbog koga će decenijama da trpi štetu i to je najveći razlog zašto nisam u Vladi Srbije, pored mnogih drugih razloga o kojima ćemo kasnije razgovarati.

Ilić: Zorana Mihajlović je više učinila za Prištinu nego Haradinaj, Tači, Klinton i UČK zajedno

Pre toga, kad sam sa tada predsednikom Srbije Tomislavom Nikolićem išao u Kinu, sa predsednikom Kine i kineskom vladom je dogovoreno da udarna luka za dolazak kineskih proizvoda, odakle bi se potom plasirali po celoj Evropi, bude luka Bar. To je takozvani “put svile” i ja sam lično bio jako zainteresovan i mnogo napora uložio u to da se dovedu Kinezi a u isto vreme su vođeni pregovori sa vladom Crne Gore da pomognemo izgradnju auto-puta kroz Crnu Goru i da Srbija kupi luku Bar. Luka Bar bi trebala da se osposobi za prihvat velikih brodova kojima bi pristizala roba iz Kine, a odatle preko Srbije išla za celu Evropu. Sve industrijske zone za montažu, pripremu itd., bi se locirale pored tog koridora kojim bi se kretala roba. To bi podstaklo ogroman razvoj i Srbije i Crne Gore i samim tim povezalo i spojilo fizički te dve države neraskidivom vezom.

Ja sam sve te projekte razradio i zato je Koridor 11 prihvaćen kao evropski koridor. U tome su mi mnogo pomogli Italijani, naročito bih spomenuo Berluskonija i Đani de Mikelisa, kod kojih sam lično išao i insistirao da pomognu Srbiji u tom projektu. Oni su prihvatili da se velikim feribotima odvija teški saobraćaj od Bara do Barija, prihvatili su da se naprave platforme za vozove koji će prelaziti preko Jadrana, i da će sve sirovine koje dovoze iz Rumunije i jugoistočne Evrope biti prevožene tim putem. Tako bi se zbog toga i zbog malo pre pomenutog “puta svile” ceo evropski saobraćaj, naročito saobraćaj iz jugoistočne Evrope preusmerio na luku Bar.

Koridorom 10 smo spojeni sa Solunom, tako da bi Srbija postala žila kucavica Evrope i zemlja koja spaja Istok i Zapad, Kinu i Evropu.

Međutim, dolaze Amerikanci i naređuju Vučiću i Zorani: Drač u Albaniji mora da bude centralna luka!

Naša varijanta sa Koridorom 10 i Solunom pada u vodu. Amerikanci prave albanski auto-put od Drača, preko Tirane i Prištine, odakle treba da se spoji sa Nišom. Potpuno izbacuju iz igre Koridor 10 i Koridor 11.

Edi Rama dolazi kod Vučića, oni se dogovaraju, Vlada Srbije na sve to ćuti i daje saglasnost i američko-albanski plan se prihvata.

Vučić je na Vladi toliko ishvalio Edija Ramu, bio je oduševljen koliki je Rama intelektualac, koliko je pametan, kako je lako dogovoriti se s njim… da je meni bilo stvarno neprijatno i sramota da slušam koliko je on  njime impresioniran. Na trenutak su mi padale na pamet neke nedokazane priče koje su kružile o Vučiću. Nego to je njegova privatna stvar, problem je što su njih dvojica iz igre izbacili Koridor 11 koji je do sad već trebao da bude gotov. Baš su nas Kinezi zbog “puta svile” forsirali i insistirali da to brzo uradimo.

Zato Crna Gora pravi autoput do Kolašina, ali onda skreću preko Rožaja i Andrijevice ka Prištini. Tako da su centralna i Zapadna Srbija izbačene iz igre i niko više ne priča o Koridoru 11. Uradi se nekoliko kilometara, pa se stane, nešto se čeka, rade parče po parče…

Mi smo, ovim što su uradili Vučić i Zorana Mihajlović, sebe izbacili iz prvog plana, izbacili koridor zbog koga će Srbija narednih stotinu godina da hramlje.

Ona je došla i završila sve najprljavije poslove

Pa Vučić i Zorana su izbacili iz igre jedan od najskupljih i najvećih projekata bivše Jugoslaveje u koju je Srbija najviše uložila i zbog koje se najviše zadužila, prugu Beograd-Bar! Umesto da se napravi i druga trasa pruge, što je bilo u planu i da sa ovim autoputevima i pomorskim saobraćajem iz Bara  budemo žila kucavica Evrope, mi sami sebe izbacujemo iz igre. Kinezi naravno prihvataju kad smo i mi pristali na taj samoubilački potez.

U međuvremenu, kao šlag na torti, dolazi turski predsednik Erdogan i naređuje Vučiću da odustane od planiranog dela autoputa koji se od Požege, preko Zlatibora i Višegrada trebao spojiti sa Sarajevom, i da se pravi put na relaciji  od Beograda, preko Rače, Bijeljine i Tuzle. Znači najvećim delom kroz muslimanski deo BiH.

I tu potpuno izbacujemo Srbiju a posebno Zapadnu Srbiju iz igre. Srbija postaje slepo crevo Evrope. Autoputem od Kolašina ka Prištini čupa se veza Crne Gore sa Srbijom. Imaju u planu od Niša preko Negotina da prave autoput ka Rumuniji i tako spoje Prištinu sa tim delom Evrope…

Takvim suludim odlukama smo mi sami sebe izbacili iz igre, naročito dovođenjem Zorane Mihajlović za ministra, koja je tu da pokriva i nadgleda američke interese. Ja na tu temu dok sam bio ministar nisam hteo ni da razgovaram.  Rečeno mi je “ima ko hoće” i ona je došla i završila sve najprljavije poslove.

Pa ona je otišla u Tiranu da pored Ustava Srbije i Prostornog plana potpiše sporazum sa Albanijom i Prištinom! Zamislite, mi i Priština, odnosno Kosovo, potpisujemo Ugovor o izgradnji autoputa!

Srbija će tek videti šta je izgubila poklanjajući Prištini ulogu saobraćajnog centra ovog dela Evrope, tako da je Zorana Mihajlović svojim prljavim poslovima učinila za Prištinu više nego Haradinaj, Tači, Olbrajtova, Klinton i cela UČK zajedno.

Pružila nam se bila šansa da preko tih koridora budemo deo Evrope, a mi smo politikom Vučića, Brnabićke i Zorane Mihajlović sami sebe izbacili iz toga i zato više nismo nikome interesantni. Kad nas obiđu putevima, obiđu prugama, pokupuju nam aerodrome, kome smo potrebni? Ti krajevi Srbije će uskoro postati Nedođija, Priboj je pušten niz vodu, Nova Varoš je puštena niz vodu a narod se već iseljava… Evo ni na Dunavu nemamo ništa, na tom Koridoru 7 nemamo luke, nemamo ništa značajno…

Srbija je propustila priliku koju je imala i pitanje je da li će ikad više kroz istoriju imati takvu priliku.

Mene su uspeli da sklone i umesto srpske varijante naprave američko-albansku  a Amerikanci i Bedžet Pacoli su uložili ogromne pare da se ta priča završi i da se ja uklonim.

Međutim i kad pomisliš da je sve gotovo, ništa nije gotovo. Tu je narod Srbije koji će odluke ove štetočinske vlasti da promeni,  i spasiće ono što se spasiti može, i to uskoro. Ja sam u to siguran i tu sam da u tome pomognem”, zaključuje predsednik Nove Srbije Velimir Ilić.

Novinar.rs/ M. Milovanović

Nastavak intervjua u kome predsednik Nove Srbije Velimir Ilić priča o potkupljenim sindikatima, stranim investitorima, prodaji poljoprivrednog zemljišta strancima, vlada li Vučić Srbijom ili neko vlada Vučićem, nesposobnoj vlasti, podobnoj opoziciji, Kosovu i Metohiji, Slobodanu Miloševiću, ponovnoj industrijalizaciji Srbije, kako raskinuti međunarodne ugovore koji su štetni po Srbiju, ko organizuje raznorazne  proteste u Srbiji i još mnogo toga čitajte na sajtu Novinar.rs  uskoro…

Pročitajte još:

Intervju sa predsednikom Nove Srbije Velimirom Ilićem (1.)

Velja Ilić: Moja je dužnost da pomirim četnike i partizane i pomognem mladima da osvoje slobodu i oslobode pravdu

Intervju sa predsednikom Nove Srbije Velimirom Ilićem (2.)

Ilić: Rekao sam Vučiću da se ne plaši, paziću ga k’o malo vode na dlanu kad padne s vlasti, dok ne vrati sve pokradeno

Intervju sa predsednikom Nove Srbije Velimirom Ilićem (3.)

Ilić: U Srbiji su uvedena nova božanstva, Brnabić koja bezgrešnim začećem pravi decu i Vučić koji pušta kišu

Novinar

One thought on “Ilić: Zorana Mihajlović je više učinila za Prištinu nego Haradinaj, Tači, Klinton i UČK zajedno

  1. Нама више не владају компрадорске елите, него најогавнији издајници!

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

Next Post

Preminuo veliki Žarko Varajić

pon jun 24 , 2019
Preminuo veliki Žarko Varajić Proslavljeni košarkaš Žarko Varajić preminuo je u 67. godini nakon duže bolesti. Nekadašnji član legendarne generacije Bosne, ali i Sutjeske i Al Aina iz Emirata, ostaće […]
Preminuo veliki Žarko Varajić

Klikom na reklamu donirate rad sajta Novinar.rs. Hvala.

Tabloid – N

Novinar.rs

Pratite nas na Fejsbuku!


This will close in 15 seconds