Troškovi “spektakla” na Koridoru 10 koštali najmanje 15.000 evra?

Troškovi “spektakla” na Koridoru 10 koštali najmanje 15.000 evra?

Koliko košta i na koji način se plaćaju skupovi poput subotnjeg na otvaranju autoputa kod Niša? Angažovanje profesionalne koncertne bine, rasvete, ozvučenja, obezbeđenja, po tržišnim uslovima koštalo bi najmanje 15.000 evra, bez troškova autobuskog prevoza pristalica, a koji po pravilu obavljaju preduzeća koja mahom pobeđuju na tenderima za gradski prevoz.

Troškovi "spektakla" na Koridoru 10 koštali najmanje 15.000 evra?
Screenshot

Bina kao za koncert “ozbiljnog” izvođača. Publika organizovano dolazi na mesto događaja – smešteno baš tu gde je popustila kosina, pa je osigurana takozvanom galerijom.

Nije u pitanju likovni, niti kulturno-zabavni spektakl, već državni. U režiji Koridora Srbije, Vlade, pa i predsednika, čiji je nastup na svečanom otvaranju istočnog kraka Koridora 10 kroz Srbiju – bio glavni.

“Poštovani narode, dragi prijatelji, hvala što ste došli u ovolikom broju”, kazao je Vučić na otvaranju.

Screenshot

Troškovi “spektakla” na Koridoru 10 koštali najmanje 15.000 evra?

Minimalna cena spektakla poput ovog, sa sve binom, najmodernijom rasvetom i zvukom, ogradama, obezbeđenjem, mobilnim toaletima, na tržištu bi bila 15.000 evra.

Međutim, javnost ne zna ko finansira upravo ovakve događaje, koji nisu ni predsednikova kampanja “Budućnost Srbije”, ni stranački skup. Na pitanje ko je i koliko platio poslednji – nisu odgovorili ni Koridori, ni Putevi Srbije. Odgovora nema ni iz Ministarstva saobraćaja.

“Rasveta je toliko dobro osvetljavala da su uslovi bili bolji nego dnevni i da bi bila bolja slika. Vrhunska rasveta – bolja nego na nekim koncertima”, kaže Srđan Nonić iz Niške inicijative.

U ovom slučaju – nastup predsednika Srbije pratila je mnogobrojna publika, dovožena autobusima čitavog prepodneva, čije iznajmljivanje, za angažovanje jednog autobusa na oko pet sati za sličnu relaciju poput subotnje, u Niš ekspresu košta oko 23.000 dinara.

Screenshot

Cifra – tržišna, za najskromniji gradski autobus, u drugim preduzećima i za turističke autobuse i puno veća. A, ko ih je i da li ih je platio u subotu – nije poznato.

Netransparentnost državnih institucija i preduzeća direktno uključenih u organizaciju skupova na kojima se nešto otvara ili pušta u rad – direktno ostavlja mesto raznim sumnjama, smatra novinar Aleksandar Stankov.

“Sve to budi sumnju da postoje neki dogovori, da neko možda besplatno daje autobuse, a da posle dobije neku privilegiju – na nekom konkursu za javni gradski prevoz, na primer”, kaže Stankov.

Otvaranje autoputa, postavljanje kamena temeljca za fabriku ili tek obilazak neke opštine – povodi su za javne nastupe Aleksandra Vučića za koga je često nejasno da li se pojavljuje kao predsednik svih građana ili svoje stranke.

“Suština priče je da svi mi finansiramo stranaču podršku našim parama”, izjavio je Stankov.

Što se, najverovatnije, odnosi i na trošak za trubače, koje su najviši funkcioneri iz Niša u subotu doveli na autoput.

Izvor: N1/ Milan Stojanović

Novinar

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

Next Post

Vučić posle sastanka sa Makronom i Tačijem: Kurti možda ne bude premijer

uto nov 12 , 2019
Vučić posle sastanka sa Makronom i Tačijem: Kurti možda ne bude premijer. Predsednik Srbije Aleksandar Vučić rekao je da je tema iznenadnog sastanka s francuskim predsednikom Emanuelom Makronom i Hašimom […]

Tabloid – N

Novinar.rs

Pratite nas na Fejsbuku!


This will close in 15 seconds