Pretnje čelnicima zrenjaninske KTV nakon priloga o prečistaču vode

Pretnje čelnicima zrenjaninske KTV nakon priloga o prečistaču vode

Pretnje čelnicima zrenjaninske KTV nakon priloga o prečistaču vode
Ilustracija

Od kako su 12. februara emitovali prilog o sumnjama oko gradnje prečistača vode, a posebno nakon što je dan kasnije došlo do privođenja odgovornih za ovaj poduhvat, vlasnici zrenjaninske KTV televizije u središtu su pažnje i, kako kažu, pretnji.

Novinar Danijel Radić, sin vlasnice KTV televizije, koji je i pokrajinski poslanik iz redova Srpske radikalne stranke, prijavio je preteće poruke.

– Dobio sam preko društvene mreže od sina gradonačelnika Zrenjanina direktnu preteću poruku „Vidimo se uskoro“, a kasnije i posredne poruke drugih ljudi, zbog čega strahujem da ću biti napadnut ili neko od članova moje porodice. Slučaj sam prijavio MUP-a i Bezbednosnoj agenciji, sa zahtevom da nam se omogući bezbednost. Imam saznanja da su uzimane izjave i da tužilaštvo postupa. Imam saznanja i šta oni iz tabora SNS pričaju da će da urade i šta planiraju, objašnjava Danijel Radić. On tvrdi da su prilog pripremili i emitovali ne znajući da će uslediti hapšenje.

Pretnje čelnicima zrenjaninske KTV nakon priloga o prečistaču vode
Foto: List Zrenjanin

– Nismo imali nikakva saznanja o hapšenjima. Mi smo prilog pripremili povodom godišnjice od potpisivanja ugovora sa Italijanima. Pre tačno pet godina je počelo sve sa tom fabrikom vode, a do danas nije završeno. Hteli smo da pokažemo malverzacije oko tog posla i to su sagovornici i otkrili. Ne znam kako će se ovo završiti, ali mi ćemo nastaviti da obaveštavamo javnost o tome šta se dešava u gradu Zrenjaninu, o tome kako funkcioniše SNS i šta radi prvi čovek u gradu, kaže za Danas Danijel Radić.

Da imaju probleme sa poslovanjem, vlasnici KTV televizije i ranije su upozoravali govoreći da ih prisiljavaju na prodaju, a da iza pritisaka stoji vladajuća SNS, a na konkursima za informisanje novac se deli na šačicu. Vlasnica Dana Radić tvrdila je da Radoica Milosavljević u ime i za račun Bratislava Gašića kupuje televizije po Srbiji, a da je red došao na Zrenjanin, gde je prvo „pao“ TV Santos, a KTV još odoleva.

Izvor: Danas/ M. Pudar

Prodaje se sajt Novinar.rs!

POSLEDNJE OBJAVLJENO

Novinar

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

Next Post

"Milena Ivanović, dobro došla u SNS"

pet feb 21 , 2020
“Milena Ivanović, dobro došla u SNS” Milena Popović, nevenčana supruga Olivera Ivanovića, za Danas o razlozima učlanjenja u SNS „Oliver bi me podržao čak i ako se ne bi slagao […]